Урок №37 Запилення. Запліднення
# ботаніка
УРОК № 37: Запилення. Запліднення
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає способи запилення; описує процес запилення,
пристосування рослин до різних
способів запилення; характеризує запліднення (злиття статевих клітин,
утворення зиготи); визначає спосіб
запилення за будовою квітки;
|
|
Ключова компетентність
|
Звідки на яблуні яблука?
|
|
Предметна компетентність
|
Як відбувається
статеве розмноження у рослин
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
З’ясувати, що різноманітність квіток призначена лише
для запилення та забезпечення статевого розмноження
|
Розвивальна
|
Встановити залежність будови квітки від способу
запилення
|
|
Виховна
|
Без квітів не
буде плодів
|
|
Тип уроку
|
Засвоєння нових знань
|
|
Терміни і поняття
|
Запилення, самозапилення, перехресне запилення,
запліднення
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Способи запилення рослин», відео фрагмент
«Запліднення»
|
|
Форми роботи
|
Бесіда
|
Конструктор уроку:
Перевірка
Д/З
·
Тренувальна вправа «Будова квітки»
Актуалізація, мотивація пізнавальної
діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Запилення – процес перенесення
пилку з тичинок на приймочку маточки
·
Самозапилення –
·
Перехресне запилення –
·
Штучне запилення –
·
Види пилку -
·
Значення запилення -
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
Запліднення – з’єднання
статевих клітин, утворення зиготи
Чому у квіткових рослин запліднення
називається подвійним?
Огляд відео фрагменту "Оплодотворение" https://youtu.be/LcfDcjITero
Питання:
З чого утворюється зародок
З чого утворюється запас поживних речовин
Хто перший відкрив подвійне запліднення у квіткових рослин?
Контроль, рефлексія
·
Чи можна за зовнішньої будовою квітки визначити спосіб
запилення?
Коментарі
Дописати коментар