Урок №37 Запилення. Запліднення

# ботаніка


Дата
УРОК № 37: Запилення. Запліднення

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Називає способи запилення; описує процес запилення, пристосування рослин  до різних способів запилення; характеризує запліднення (злиття статевих клітин, утворення зиготи); визначає  спосіб запилення за будовою квітки;
Ключова компетентність
Звідки на яблуні яблука?
Предметна компетентність
 Як відбувається статеве розмноження у рослин
Мета уроку
Навчальна
З’ясувати, що різноманітність квіток призначена лише для запилення та забезпечення статевого розмноження
Розвивальна
Встановити залежність будови квітки від способу запилення
Виховна
 Без квітів не буде плодів
Тип уроку
Засвоєння нових знань
Терміни  і поняття
Запилення, самозапилення, перехресне запилення, запліднення  
Обладнання
Таблиця «Способи запилення рослин», відео фрагмент «Запліднення»
Форми роботи
Бесіда

Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·          Тренувальна вправа «Будова квітки»


Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·                    Запилення – процес перенесення пилку з тичинок на приймочку маточки
·                    Самозапилення –
·                    Перехресне запилення –
·                    Штучне запилення –
·                    Види пилку -
·                    Значення запилення -
Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань

Запліднення – з’єднання статевих клітин, утворення зиготи
Чому у квіткових рослин запліднення називається подвійним?
Огляд відео фрагменту "Оплодотворение" https://youtu.be/LcfDcjITero
Питання:
З чого утворюється зародок
З чого утворюється запас поживних речовин
Хто перший відкрив  подвійне запліднення у квіткових рослин?

Контроль, рефлексія
·      Чи можна за зовнішньої будовою квітки визначити спосіб запилення?
 Домашнє завдання: § 33

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23