Урок № 36 Квітка
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Характеризує квітку як орган статевого розмноження рослин; розпізнає квітки,
|
|
Ключова компетентність
|
Для чого рослинам квіти
|
|
Предметна компетентність
|
Яку будову мають квіти рослин?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
ознайомити із будовою генеративних органів квіткових
рослин
|
Розвивальна
|
вміти розрізняти складові квітки, пояснювати причини їх
різноманітності
|
|
Виховна
|
розуміти недопущення знищення квітів у природі
|
|
Тип уроку
|
Формування практичних вмінь та навичок
|
|
Терміни і поняття
|
оцвітина, головні частини квітки, дводомні рослини,
однодомні рослини
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Будова квітки»,
|
|
Форми роботи
|
Робота з підручником,
|
Конструктор
уроку:
Перевірка
Д/З
·
По таблиці назвати частини квітки та їх значення і
Актуалізація, мотивація пізнавальної
діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Презентації «Які бувають квіти»
·
фільм «Квіти
навколо гімназії
·
Чому квіти неоднакові?
Формування практичних навичок, поглиблення
знань за темою, розв’язування проблемних завдань
Оцвітина – проста та подвійна
Одностатеві, двостатеві
Однодомні, дводомні
Формула квітки
Діаграма квітки
Контроль, рефлексія
Тренувальна вправа: напишіть формули квітів за диаграмами
Домашнє
завдання: §32, індивідуальне завдання
Коментарі
Дописати коментар