Урок №51 Різноманітність голонасінних
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів:
|
Називає місце утворення насіння
у голонасінних (на прикладі хвойних), наводить приклади голонасінних, описує
розмноження, робить
висновок будова, особливості
життєдіяльності рослинних організмів — це результат їх пристосування до умов
середовища;
|
|
Ключова компетентність
|
Чиї у лісі шишки?
|
|
Предметна компетентність
|
Як розпізнати за зовнішньою
будовою рослину?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна:
|
визначити особливості хвойних рослин
|
Розвивальна:
|
розвиває навички роботи з натуральними об’єктами
|
|
Виховна
|
формувати екологічне мислення
|
|
Тип уроку
|
формування практичних вмінь та навичок
|
|
Терміни і поняття
|
шишки, хвоя,
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Будова Голонасінних», колекція шишок, колекція
«Голонасінні»
|
|
Форми роботи
|
бесіда, лабораторне дослідження
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Геометрія , малювання
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·
Назвіть основні причини формування насінних
рослин
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Основні
представники Класу Хвойні
·
Презентації міні - проектів
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
Лабораторне дослідження будови пагонів і шишок хвойних
рослин
Мета : ознайомитися із зовнішньою будовою голонасінних, визначити ознаки спільні та
відмінні ознаки
Обладнання: колекція «Голонасінні» , мікроскоп,
мікропрепарат «Будова листка сосни»
Хід роботи: за інструктивною карткою
Назва зразка
|
Сосна
звичайна
|
Ялина
європейська
|
Модрина
|
Кипарис
|
Яловець
|
Форма
Шишки, розміри
|
|
|
|
|
|
Хвоя, розміри
|
|
|
|
|
|
Розміщення на пагоні
|
|
|
|
|
|
Насіння , будова та розміри
|
|
|
|
|
|
Висновок:
Контроль, рефлексія За
якими ознаками класифікують Хвойні рослини
Домашнє завдання: § 41
Коментарі
Дописати коментар