Урок №51 Різноманітність голонасінних




Дата
Урок №51   Будова пагонів і шишок хвойних рослин

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Називає місце утворення насіння у голонасінних (на прикладі хвойних), наводить приклади голонасінних, описує розмноження, робить висновок  будова, особливості життєдіяльності рослинних організмів — це результат їх пристосування до умов середовища;
Ключова компетентність
Чиї у лісі шишки?
Предметна компетентність
Як розпізнати за зовнішньою будовою рослину?
Мета уроку
Навчальна:
визначити особливості хвойних рослин
Розвивальна:
розвиває навички роботи з натуральними об’єктами
Виховна
формувати екологічне мислення
Тип уроку
формування практичних вмінь та навичок
Терміни і поняття
шишки, хвоя,
Обладнання
Таблиця «Будова Голонасінних», колекція шишок, колекція «Голонасінні»
Форми роботи
бесіда, лабораторне дослідження
Міжпредметні зв’язки
Геометрія , малювання

Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·           Назвіть основні причини формування насінних рослин
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·         Основні  представники Класу Хвойні  
·         Презентації міні - проектів
Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань

Лабораторне дослідження будови пагонів і шишок хвойних рослин
Мета : ознайомитися із зовнішньою будовою  голонасінних, визначити ознаки спільні та відмінні ознаки 
Обладнання: колекція «Голонасінні» , мікроскоп, мікропрепарат «Будова листка сосни»
Хід роботи: за інструктивною карткою

 Назва зразка
Сосна
звичайна
Ялина
європейська
Модрина
Кипарис
Яловець
Форма
Шишки, розміри





Хвоя, розміри





Розміщення на пагоні





Насіння , будова та розміри






Висновок:

Контроль, рефлексія  За якими ознаками класифікують Хвойні рослини
Домашнє завдання:  § 41

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23