Урок №48 Папороті
|
Дата
|
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає середовища існування папоротей,-
місце утворення спор у папоротей; наводить приклади,
папоротей (2-3); характеризує запліднення
рослин, які розмножуються спорами; значення папоротей,
|
|
|
Ключова компетентність
|
Який життєвий цикл у
папоротей?
|
|
|
Предметна компетентність
|
Чи можна знайти квітку папороті на Івана Купалу?
|
|
|
Мета уроку
|
Навчальна:
|
ознайомити із особливостями будови папоротеподібних, процесами
їх життєдіяльності
|
|
Розвивальна:
|
розвиває навички роботи з натуральними об’єктами
|
|
|
Виховна
|
формувати екологічне мислення
|
|
|
Тип уроку
|
Систематизація знань
|
|
|
Терміни і поняття
|
Життєвий цикл, спорофіт, гаметофіт, спори, архегонії,
антеридії, вайї
|
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Будова папоротей»
|
|
|
Форми роботи
|
бесіда, робота з підручником
|
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Географія
|
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Порівняння хвощів та плаунів
Атлас рослин
Актуалізація, мотивація пізнавальної
діяльності,
введення базових знань, термінології
Як змінювалися рослини на суші?
Представники папоротеподібних
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
·
Особливості розмноження папоротей (мал. 37.3)
- Особливості іх будови
Контроль, рефлексія
Домашнє завдання: § 41

Коментарі
Дописати коментар