Урок №53 Класифікація покритонасінних
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
називає загальні ознаки класів Однодольні і Дводольні; порівнює будову рослин різних
класів та родин;
|
|
Ключова компетентність
|
Чи вміємо ми обирати
|
|
Предметна компетентність
|
Вміє складати систематичне положення рослин
|
|
Мета уроку
|
Навчальна:
|
на прикладі групи квіткових рослин повторити категорії
систематики
|
Розвивальна:
|
вміти визначати спільні та відмінні риси
|
|
Виховна
|
формувати
розумові здібності, логічного мислення
|
|
Тип уроку
|
засвоєння нових знань
|
|
Терміни і поняття
|
однодольні, дводольні, відділ, клас, родина, порядок,
вид
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Відділ Покритонасінні»»
|
|
Форми роботи
|
робота з малюнками, підручником
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Робота в зошитах
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
Про що наука систематика
Хто ії засновник
Основні категорії систематики рослин
Систематика Покритонасінних рослин
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
Загальна характеристика класів Однодольні та дводольні
рослини
Ознаки для
порівняння
|
Клас Дводольні
|
Клас Однодольні
|
форми життя
|
|
|
розмноження
|
|
|
кількість сімядолей
|
|
|
квітка
|
|
|
коренева система
|
|
|
камбій
|
|
|
типи листків
|
|
|
жилкування
|
|
|
родини
|
|
|
виключення
|
подорожник
|
вороняче око
|
Висновок : що спільного – що відмінного
Контроль, рефлексія
Вправа «Однодольні дводольні»
Розгляньте
приклади кімнатних рослин, визначте до якого класу вони належать
Домашнє завдання: § 44
Коментарі
Дописати коментар