Урок №45 Мохи



Дата
Урок № 45  Мохи .

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Наводить приклади  мохів, описує  будову   мохів, робить висновок  будова, особливості життєдіяльності рослинних організмів — це результат їх пристосування до умов середовища;
Ключова компетентність
З’ясувати  основні проблеми, з якими зіштовхнулися рослини під час виходу на сушу
Предметна компетентність
Для чого потрібні органи рослинам
Мета уроку
Навчальна:
Називає органи мохів
Розвивальна:
Порівнює нижчі та вищі рослини
Виховна
вчитися працювати з лабораторним обладнанням  
Тип уроку
Формування вмінь та навичок
Терміни і поняття
спорофіт, гаметофіт, спори, спорангії,   
Обладнання
Таблиця «Будова мохів»,  мікроскоп , мікропрепарат
Форми роботи
Лабораторне дослідження
Міжпредметні зв’язки
Географія

Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Тренувальна вправа, робота з атласом рослин
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
1.      Чому рослини вийшли на сушу?
2.      Чим наземне середовище відрізняється від водного?
3.      Що необхідно рослинами щоб існувати на суші?
4.      Які були перші рослини  на суходолі
5.      Спорофіт, гаметофіт
Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Бріологія  - наука про мохи
Представники(знайомство з колекцією)
·         Зозулін льон, місце існування
·         Сфагнум , утворення торфу
·         Маршанція
Особливості будови (робота з підручником)


Мохи

Сланеві

Листостеблові

Маршанція

Сфагнум
Зозулин льон

Контроль, рефлексія
·          Від яких організмів відбулися наземні рослини Доведіть власну гіпотезу
Домашнє завдання:  § 39


Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Стебло - вісь пагону Урок №23