Урок 54 Екологічні групи рослин
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Розпізнає основні життєві форми рослин, рослини різних
екологічних груп; порівнює за вказаними ознаками рослини різних груп, життєвих
форм, називає основні життєві
форми рослин; основні екологічні групи рослин; наводить приклади рослин різних екологічних груп (2-3); рослин
різних життєвих форм (4-5);
|
|
Ключова компетентність
|
Чи всі люблять комфорт?
|
|
Предметна компетентність
|
Чому рослини таки різні?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна:
|
називає основні життєві форми рослин; основні
екологічні групи рослин; наводить приклади рослин різних
екологічних груп (2-3); рослин різних життєвих форм (4-5);
|
Розвивальна:
|
порівнює за вказаними
ознаками, рослини різних груп, життєвих форм
|
|
Виховна
|
Формує екологічну свідомість
|
|
Тип уроку
|
Засвоєння нових знань
|
|
Терміни і поняття
|
Умови середовища, екологічний фактор,екологічна група,
життєва форма
|
|
Обладнання
|
Магнітні картки
|
|
Форми роботи
|
робота з підручником
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Географія
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·
Самостійна робота
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Екологічний фактор
– компонент довкілля, що впливає на організм
·
Для рослин найголовніший фактори: вода, світло,
температура, грунт
·
Екологічні угрупування – сукупність рослин, об’єднаних по
відношенню до певного чинника.
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
Фактор середовища
|
Групи
|
Пристосування
рослин
|
Приклади
|
Вода
|
Посухостійкі
|
Міцна кутикула
Дрібні листки
Довгі корені
Запас води у стеблі або листках
|
Алое
Агава
Верблюжа колючка
Молочай
Кактуси
|
Помірно
вологолюбні
|
М’ялки листки
Опушення
|
Дуб
Фіалки
|
|
Вологолюбні
|
Міжклітинники
|
|
|
Водні
|
|
|
|
Освітлення
|
Світлолюбні
|
|
|
Тіньовитривалі
|
|
|
|
Тіньолюбні
|
|
|
|
За температурою
|
Холодовитривалі
|
|
|
Теплолюбні
|
|
|
Контроль, рефлексія
Домашнє завдання: § 45
Коментарі
Дописати коментар