Урок №46 Мохи


Дата
Урок № 46  Мохи .

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Наводить приклади  мохів, описує  будову   мохів, робить висновок  будова, особливості життєдіяльності рослинних організмів — це результат їх пристосування до умов середовища;
Ключова компетентність
З’ясувати  основні проблеми, з якими зіштовхнулися рослини під час виходу на сушу
Предметна компетентність
Як розмножуються мохи
Мета уроку
Навчальна:
Називає органи мохів
Розвивальна:
Встановлює послідовність життєвого циклу
Виховна
вчитися працювати з лабораторним обладнанням  
Тип уроку
Формування вмінь та навичок
Терміни і поняття
спорофіт, гаметофіт, спори, спорангії,   
Обладнання
Таблиця «Будова мохів»,  мікроскоп , мікропрепарат
Форми роботи
Лабораторне дослідження
Міжпредметні зв’язки
Географія

Конструктор уроку:
Перевірка Д/З 
Тренувальна вправа, робота з атласом рослин


Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології

1.      Особливості будови мохів, життєвий цикл
2.      Спорофіт, гаметофіт




Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань

Лабораторне  дослідження «  Будова мохів»
Мета: визначити особливості будови мохів, довести, що мохи належать до вищих спорових рослин
Обладнання: зозулин льон,   мікропрепарат коробочок
Хід роботи:
1.       Розглянути зовнішню будову зозулиного льону, зробити малюнок, позначити  складові,
2.       Розглянути препарат коробочки  із спорами
Висновок:

Контроль, рефлексія        

Домашнє завдання:  § 39

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23