Урок №44 Водорості
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Розпізнає
водорості, називає середовища існування, описує будову тіла водорості,
наводить приклади водоростей
|
|
Ключова компетентність
|
Як розмножуються організми у
яких відсутні органи
|
|
Предметна компетентність
|
Як розмножуються водорості
|
|
Мета уроку
|
Навчальна:
|
Називає способи розмноження водоростей
|
Розвивальна:
|
Порівнює статеве і нестатеве розмноження
|
|
Виховна
|
Визначає роль водоростей в природі та житті людини
|
|
Тип уроку
|
Формування
практичних навичок
|
|
Терміни і поняття
|
Гамети, циста,
зооспори
|
|
Обладнання
|
Мікроскопи, мікропрепарат спірогири Відеофрагмент «Водорості»
|
|
Форми роботи
|
Лабораторне дослідження, огляд відео фрагменту, обговорення
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Тренувальна вправа
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
Лабораторне дослідження будови
зелених нитчастих водоростей
·
Чи можна спірогиру віднести до водоростей?
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
·
Як розмножуються водорості (огляд відео фрагменту)
Статеве розмноження - гаметами
Нестатеве розмноження - зооспорами
Контроль, рефлексія
·
зооспори, циста,
гамети
Домашнє завдання: §
38
Коментарі
Дописати коментар