Урок №50 Голонасінні рослини


Дата
Урок №50   Голонасінні

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Називає середовища існування  голонасінних рослин,  описує  будову тіла  голонасінних (на прикладі хвойних), розуміє особливості розмноження рослин спорами та насінням робить висновок  будова, особливості життєдіяльності рослинних організмів — це результат їх пристосування до умов середовища;
Ключова компетентність
Для чого треба змінюватися
Предметна компетентність
Як  і чому змінюються рослини?
Мета уроку
Навчальна:
ознайомити з особливостями будови  хвойних на прикладі сосни звичайної
Розвивальна:
порівняти голонасінні із раніше вивченими групами рослин
Виховна
розвивати діалектичне уявлення змін у природі
Тип уроку
засвоєння нових знань
Терміни і поняття
пилок, макроспора, мікроспора, шишки, хвоя
Обладнання
Таблиця «Відділ Голонасінні»
Форми роботи
бесіда, виконання малюнків
Міжпредметні зв’язки
 Географія

Конструктор уроку:
Перевірка Д/З

1.      Проміжний контроль за темою «Спорові рослини»
 Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності, введення базових знань, термінології

Як сталося що рослини стали розмножуватися насіниною
Чим спора відрізняється від насінини?

Висновок:
  • Голонасінні рослини пристосувалися до інших кліматичних умов,
  • гаметофіт захований на спорофіті,
  • запліднення не залежить від води

Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
·         Особливості розмноження голонасінних на прикладі сосни (мал. 34.2)
·          Класифікація Голонасінних
Контроль, рефлексія
·         Доведіть що шишка – видозмінний пагін

 Домашнє завдання:  § 41

Підготовка міні – проектів: Різноманітність Голонасінних»
1. Презентація на 10 слайдів
2. Тема
3. Фотографії та назви
4. Карта
5. Значення та використання
6. Список джерел

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23