Урок №50 Голонасінні рослини
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає середовища
існування голонасінних рослин, описує будову тіла
голонасінних (на прикладі хвойних), розуміє особливості розмноження
рослин спорами та насінням робить висновок будова, особливості життєдіяльності рослинних організмів — це результат їх пристосування
до умов середовища;
|
|
Ключова компетентність
|
Для чого треба змінюватися
|
|
Предметна компетентність
|
Як і чому
змінюються рослини?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна:
|
ознайомити з особливостями будови хвойних на прикладі сосни звичайної
|
Розвивальна:
|
порівняти голонасінні із раніше вивченими групами
рослин
|
|
Виховна
|
розвивати діалектичне уявлення змін у природі
|
|
Тип уроку
|
засвоєння нових знань
|
|
Терміни і поняття
|
пилок, макроспора, мікроспора, шишки, хвоя
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Відділ Голонасінні»
|
|
Форми роботи
|
бесіда, виконання малюнків
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Географія
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
1.
Проміжний контроль
за темою «Спорові рослини»
Актуалізація,
мотивація пізнавальної діяльності, введення базових знань, термінології
Як сталося що рослини стали розмножуватися насіниною
Чим спора відрізняється від насінини?
Висновок:
- Голонасінні рослини
пристосувалися до інших кліматичних умов,
- гаметофіт захований на
спорофіті,
- запліднення не залежить
від води
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
·
Особливості розмноження голонасінних на прикладі сосни
(мал. 34.2)
·
Класифікація
Голонасінних
Контроль, рефлексія
·
Доведіть що шишка –
видозмінний пагін
Домашнє
завдання: § 41
Підготовка міні – проектів:
Різноманітність Голонасінних»
1. Презентація на 10 слайдів
2. Тема
3. Фотографії та назви
4. Карта
5. Значення та використання
6. Список джерел
Коментарі
Дописати коментар