Видозміни кореня Урок №21
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Наводить приклади рослин
з видозмінами кореня (3-4), характеризує коренеплід
як видозмінений корінь; пояснює біологічне значення видозмін вегетативних
органів (на прикладах); робит висновки
що видозміни
органів рослин мають пристосувальний характер;
|
|
Ключова компетентність
|
Дивимось у корінь
|
|
Предметна компетентність
|
Які ще функції виконує корінь
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає видозміни кореня
|
Розвивальна
|
Робить висновки про причини видозмін
|
|
Виховна
|
Формує екологічну свідомість
|
|
Тип уроку
|
Систематизація знань
|
|
Терміни і поняття
|
Коренеплід, коренебульби, коренеприсоски, повітряні
корені, дихальні корені
|
|
Обладнання
|
таблиця « Видозміни кореня»
|
|
Форми роботи
|
робота з підручником, колекціями
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Географія
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Корінь:, зовнішня
будова
Тканини, що утворюють корінь
Складова
|
Тканина
|
Функції
|
Кореневий чохлик
|
Покривна
|
Захист зони
поділу
|
Зона поділу
|
Твірна
|
Утворення нових
клітин та тканин
|
Зона розтягування
|
Твірна – основна
|
Ріст кореня
|
Зона всмоктування
|
Осьовий циліндр
Покривна тканина,
кореневі волоски
|
Поглинання води і
мінеральних солей
|
Провідна зона
|
Провідна тканина,
ксилема
|
Транспорт речовин
до стебла
|
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Чому
корені у рослин не однакові?
Формування практичних навичок, поглиблення
знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Презентація за темою "Корінь"
https://drive.google.com/open?id=1YsTmVn5YrMOetTXPhM6NLb1ObwRJOjGn
робота з підручником
https://drive.google.com/open?id=1YsTmVn5YrMOetTXPhM6NLb1ObwRJOjGn
робота з підручником
Видозміна
|
Особливості
|
Приклади
|
Коренебульби
|
|
|
Опорні корені
|
|
|
Дихальні
|
|
|
Повітряні
|
|
|
Присоски
|
|
|
Коренеплід
|
|
|
Висновок:
корені можуть змінюватися в залежності від умов середовища
Контроль, рефлексія
Завдання на с. 112
Коментарі
Дописати коментар