Розмноження рослин Урок № 33
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає
форми розмноження рослин (статеве, нестатеве); розпізнає статеве й нестатеве розмноження;
|
|
Ключова компетентність
|
Яка головна ознака живого?
|
|
Предметна компетентність
|
Як організми утворюють собі
подібних?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Ознайомити з основними типами розмноження
|
Розвивальна
|
вміти давати порівняльну характеристику
|
|
Виховна
|
формувати навчальні навички
|
|
Тип уроку
|
засвоєння нових знань
|
|
Терміни і поняття
|
статеве розмноження
рослин, нестатеве розмноження рослин,
|
|
Обладнання
|
квіти
|
|
Форми роботи
|
складання схеми, бесіда
|
Конструктор
уроку:
Перевірка
Д/З
Аналіз семестрового оцінювання
Актуалізація, мотивація пізнавальної
діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Які органи рослин вам відомі
·
Вегетативні та генеративні органи
·
Чому їх так назвали?
Формування практичних навичок, поглиблення
знань за темою, розв’язування проблемних завдань
·
Розмноження як властивість живих систем
Завдання:складіть
порівняльну таблицю статевого і нестатевого розмноження рослин, зробить
висновки
Ознаки для порівняння
|
Статеве розмноження
|
Нестатеве розмноження
|
Батьківські форми
|
|
|
Особливості нащадків
|
|
|
Біологічне значення
|
|
|
Висновок:
Що спільне Що відмінне
Контроль, рефлексія тренувальна вправа
https://learningapps.org/display?v=pc176hqjj19
Домашнє
завдання: §31
Коментарі
Дописати коментар