#Фотосинтез характерна ознака рослин Урок №16
Дата
|
живлення, дихання, рухи рослин.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає основні процеси життєдіяльності рослини (ріст, живлення,
фотосинтез, дихання, транспорт
речовин); робить висновок про фотосинтез як характерну
особливість рослин називає умови,
за яких відбувається фотосинтез;
|
|
Ключова компетентність
|
Чи має рослина ознаки
живого?
|
|
Предметна компетентність
|
Що таке фотосинтез
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає процеси життєдіяльності рослин
|
Розвивальна
|
Описує досліди доведення фотосинтезу
|
|
Виховна
|
Відкриття робить той хто цікавиться світом
|
|
Тип уроку
|
Засвоєння нових
знань
|
|
Терміни і поняття
|
Фотосинтез
|
|
Обладнання
|
Відеофільм
|
|
Форми роботи
|
Бесіда, огляд відео , аналіз побаченого
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Фізика, хімія
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
перегляд фотографій з улюбленими рослинами
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
Чим рослини відрізняються від тварин?
Чому рослини називають живими?
Формування практичних навичок,
поглиблення знань за темою, розв’язування
проблемних завдань
Ознаки живого
|
Особливості
|
Ріст
|
|
Розвиток
|
Прямий
|
Розмноження
|
Статеве Нестатеве
|
Дихання
|
Аеробне
|
Живлення:
|
Мінеральне
Повітряне
(фотосинтез)
|
Рух
|
|
Адаптація
|
До температури,води, ґрунту, освітлення
|
Огляд фільму «На
грані двух миров»
Контроль, рефлексія
v Завдання на с.
v Закладаємо дослід з пророщування насіння
Домашнє завдання: §21
Коментарі
Дописати коментар