Листок - складова пагону Урок №24
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає вегетативні органи рослини ( листок) та їх
основні функції; характеризує будову листка у зв’язку з функциями фотосинтезу,
газообміну, випаровування води;
|
|
Ключова компетентність
|
Сонячні батареї з’явилися раніше людини
|
|
Предметна компетентність
|
Чому листки рослин неоднакові?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає особливості зовнішньої будови листка
|
Розвивальна
|
Розпізнає листки різних рослин
|
|
Виховна
|
Розвиває якості особистості, формує екологічну
свідомість
|
|
Тип уроку
|
Засвоєння нових знань
|
|
Терміни і поняття
|
Жилкування, листкорозміщення, прості, складні,
|
|
Обладнання
|
таблиця «Зовнішня будова листка» , натуральні об’єкти
|
|
Форми роботи
|
Лабораторне
дослідження
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Малювання
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
- Біологічний диктант
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Готуємо об’єкти
дослідження
·
Чому листки рослин неоднакові якщо вони виконують
однакові функції
Формування практичних навичок, поглиблення
знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Лабораторне дослідження
«Зовнішня будова листків»
Мета: навчитися розрізняти листки різних рослин
Обладнання: натуральні об’єкти , гербарій
Хід роботи:
Будова
Черешок
Листова пластинка
Прилисник
Жилки
|
Листкорозміщення
Чергове
Супротивне
Кільчасте
(мутовчасте)
|
За листовою пластинкою
Прості
Складні
|
За прикріпленням
Черешкові
Сидячі
Піхвові
|
Жилкування
Сітчасте
Дугове
Паралельне
Дихотомічне
|
Видозміни листків
Голки
Хвоя
Лусочки
Вусики
Пастки
|
Контроль, рефлексія
·
Висновок до роботи
Домашнє завдання: §28
Коментарі
Дописати коментар