Урок №35 Квітка
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Характеризує квітку як орган статевого розмноження рослин; розпізнає квітки,
|
|
Ключова компетентність
|
Для чого рослинам квіти
|
|
Предметна компетентність
|
Яку будову мають квіти рослин?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
ознайомити із будовою генеративних органів квіткових
рослин
|
Розвивальна
|
вміти розрізняти складові квітки, пояснювати причини їх
різноманітності
|
|
Виховна
|
розуміти недопущення знищення квітів у природі
|
|
Тип уроку
|
Формування практичних вмінь та навичок
|
|
Терміни і поняття
|
оцвітина, головні частини квітки, дводомні рослини,
однодомні рослини
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Будова квітки», яблуко
|
|
Форми роботи
|
лабораторне дослідження
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Малювання
|
Конструктор
уроку:
Перевірка
Д/З
Самостійна робота
Актуалізація, мотивація пізнавальної
діяльності,
введення базових знань, термінології
Квітка – (робота з підручником) видозмінний
пагін, що забезпечує статеве розмноження
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою, розв’язування проблемних
завдань
Лабораторні
дослідження: «Будова
квітки»
Мета:
ознайомитись із будовою квітки, довести, що квітка – видозмінний пагін, що
забезпечує статеве розмноження
Хід
роботи
Будова квітки ( малюнок)
·
Оцвітина
·
Головні частини квітки
Значення органів квітки
Контроль, рефлексія
Висновок:
·
Квітка має стебло, листки, здатні до фотосинтезу
·
В квітці формується статеві клітини та зародок
Домашнє
завдання: §32, творче
завдання «Які бувають квіти»
Коментарі
Дописати коментар