Урок №35 Квітка



Дата
УРОК №35: Квітка – орган статевого розмноження  

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
 Характеризує квітку як орган статевого розмноження рослин; розпізнає  квітки,
Ключова компетентність
Для чого рослинам квіти
Предметна компетентність
Яку будову мають квіти рослин?
Мета уроку
Навчальна
ознайомити із будовою генеративних органів квіткових рослин
Розвивальна
вміти розрізняти складові квітки, пояснювати причини їх різноманітності
Виховна
розуміти недопущення знищення квітів у природі
Тип уроку
Формування практичних вмінь та навичок
Терміни  і поняття
оцвітина, головні частини квітки, дводомні рослини, однодомні рослини
Обладнання
Таблиця «Будова квітки», яблуко 
Форми роботи
  лабораторне дослідження
Міжпредметні  зв’язки
Малювання

Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Самостійна робота

Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
 Квітка – (робота з підручником) видозмінний пагін, що забезпечує статеве розмноження

Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою, розв’язування проблемних завдань

Лабораторні дослідження: «Будова квітки»
Мета: ознайомитись із будовою квітки, довести, що квітка – видозмінний пагін, що забезпечує статеве розмноження
Хід роботи
Будова квітки ( малюнок)
·         Оцвітина
·         Головні частини квітки
Значення органів квітки

Контроль, рефлексія
 Висновок:
·         Квітка має стебло, листки, здатні до фотосинтезу
·         В квітці формується статеві клітини та зародок

Домашнє завдання: §32,  творче завдання «Які бувають квіти»

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23