Корінь Урок №20
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Розпізнає органи рослини; дотримується правил виконання рисунків біологічних
об’єктів;
|
|
Компетентність ключова
|
Чи можна назвати рослину
системою
|
|
Компетентність предметна
|
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає складові кореня та
його функції
|
Розвивальна
|
Визначає
внутрішню будову кореня
|
|
Виховна
|
Дбайливо ставиться до живого
|
|
Тип уроку
|
засвоєння нових знань
|
|
Терміни і поняття
|
Корінь,види коренів, кореневі системи
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Будова
кореня»
|
|
Форми роботи
|
Бесіда , робота з підручником
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Малювання
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Біологічний
диктант
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Який орган називається
корінь –
·
Які функції виконує корінь
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою, розв’язування проблемних
завдань
·
Види коренів: головний бічний, додатковий
·
Кореневі системи
·
Типи кореневих систем: стрижнева та мичкувата
·
Робимо малюнки, підписуємо
Контроль, рефлексія
Внутрішня
будова кореня з яких тканин складається корінь? Завдання на стр.107
Домашнє завдання: §24
Коментарі
Дописати коментар