Внутрішня будова листка Урок №25
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
характеризує будову
листка та його роль у забезпеченні процесу фотосинтезу, газообміні та
випаровуванні; порівнює:
дотримується правил роботи з
мікроскопом
|
|
Ключова компетентність
|
У чому полягає взаємозв’язок між будовою та
функціями
|
|
Предметна компетентність
|
З яких клітин і тканин створено листок рослин
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
ознайомитися із анатомічною будовою листка зв’язку з
його функціями
|
Розвивальна
|
формувати вміння встановлювати взаємозв’язок між
будовою листка та його функціями
|
|
Виховна
|
формувати практичні навички роботи з лабораторним
обладнанням
|
|
Тип уроку
|
формування вмінь та навичок
|
|
Терміни і поняття
|
епідерміс, продихи, стовпчаста тканина, губчаста
тканина, провідний пучок
|
|
Обладнання
|
таблиця «Внутрішня будова листка» мікроскоп,
мікропрепарати «Епідерміс листка герані», «Поперековий зріз листка камелії»,
«Хвоя сосни»
|
|
Форми роботи
|
Лабораторне дослідження
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
- Надайте
характеристику зовнішньої будові рослини
- Охарактеризуйте будову листової пластинки, визначте ії функції
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Внутрішня будова
листової пластинки у зв’язку з ії функціями (робота по таблиці)
·
Тканини
Формування практичних навичок, поглиблення
знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Лабораторне дослідження
«Мікроскопічна будова листків»
Мета навчитися визначати тканини рослин на
мікропрепаратах, закріпити знання про внутрішню будову листків.
Обладнання: мікроскоп, мікропрепарати «Епідерміс листка
герані», «Поперековий зріз листка камелії», «Хвоя сосни»
Хід роботи: за інструктивною карткою
Контроль, рефлексія
·
Висновок до роботи
·
Якими тканинами
утворений листок рослин
https://learningapps.org/view2062118
Домашнє завдання: § 29
Коментарі
Дописати коментар