Пагін Урок №22
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Характеризує будову стебла у зв’язку з функціями; бруньку як зачаток пагона;
|
|
Ключова компетентність
|
Що з’єднує всі органи рослин?
|
|
Предметна компетентність
|
Називає особливості зовнішньої будови пагонів
та бруньків
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає складові пагону
|
Розвивальна
|
Під час досліджень розрізняє складові пагону
|
|
Виховна
|
Формує екологічну свідомість
|
|
Тип уроку
|
Засвоєння нових знань
|
|
Терміни і поняття
|
Пагін, стебло, брунька,вузол, міжвузілля
|
|
Обладнання
|
таблиця « Будова пагону»
|
|
Форми роботи
|
робота з підручником, колекціями .лабораторне дослідження
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Малювання
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Самостійна робота
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Яки ви знаєте
вегетативні органи
·
Пагін - це
·
Складові пагону
·
Функції пагону
Формування практичних навичок, поглиблення
знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Лабораторне дослідження
·
Зовнішня будова пагону·
Будова бруньок
·
Типи пагонів м. 94
Контроль, рефлексія
завдання с. 116
Домашнє завдання: §26,
Коментарі
Дописати коментар