# Рослини Тема 3. Рослини - живий організм Урок №15


УРОК №15: Рослини – живий організм


Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
 Загальне знайомство з рослинами
Ключова компетентність Які бувають форми життя
Предметна компетентність Чим рослини відрізняються від тварин
Мета уроку
Навчальна Визначити особливості рослин
Розвивальна Порівнювати рослини з іншими організмами
Виховна: Дбайливе ставлення до рослин
Тип уроку Засвоєння нових знань
Терміни  і поняття  Нижчі та вищі, однорічні, багаторічні, дворічні рослини, дерева, трави, кущі, спорові, насінні
Обладнання Зображення різних рослин
Форми роботи Обговорення схем
Міжпредметні  зв’язки Малювання

Конструктор  уроку:
Перевірка Д/З
  Тематичне оцінювання  

Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,

Обговорення схеми Знайдіть помилку Малюнки з мультімедійної дошки
В якому порядку ви розмістили би організми
Поясніть – чому?

Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Що ми знаємо про рослини?
Які бувають рослини (складання схеми)
  • вищі , нижчи
  • спорові, насінні
  • дерева, кущі,трави
  • однорічні, дворічні, багаторічні
  • одноклітинні,багатоклітинні

Вчительська презентація
Контроль, рефлексія
Наука, що вивчає рослини
 Чим рослини відрізняються від тварин

Домашнє завдання:   §20, зробити селфі з улюбленої рослиною


Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23