# Рослини Тема 3. Рослини - живий організм Урок №15
УРОК №15: Рослини – живий організм
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
Загальне знайомство з рослинами
Ключова компетентність Які бувають форми життя
Предметна компетентність Чим рослини відрізняються
від тварин
Мета уроку
Навчальна Визначити особливості рослин
Розвивальна Порівнювати рослини з іншими організмами
Виховна: Дбайливе ставлення до рослин
Тип уроку Засвоєння нових знань
Терміни
і поняття Нижчі та вищі, однорічні, багаторічні, дворічні
рослини, дерева, трави, кущі, спорові, насінні
Обладнання Зображення різних рослин
Форми роботи Обговорення схем
Міжпредметні зв’язки Малювання
Конструктор
уроку:
Перевірка
Д/З
Тематичне
оцінювання
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
Обговорення схеми Знайдіть помилку Малюнки з мультімедійної дошки
В якому порядку ви розмістили би організми
Поясніть – чому?
Формування практичних навичок, поглиблення
знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Що ми знаємо про рослини?
Які бувають рослини (складання схеми)
- вищі , нижчи
- спорові, насінні
- дерева, кущі,трави
- однорічні, дворічні, багаторічні
- одноклітинні,багатоклітинні
Вчительська презентація
Контроль,
рефлексія
Наука, що вивчає рослини
Чим рослини
відрізняються від тварин
Домашнє завдання: §20, зробити селфі з улюбленої рослиною
Коментарі
Дописати коментар