Різноманітність органів Урок №26
Дата
|
будова цибулини,
кореневища, бульби картоплі,
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає відмінності коренеплоду і кореневища; наводить приклади рослин з
видозмінами пагона та його частин
(3-4);
характеризує цибулину, кореневище, як
видозмінені підземні пагони; робить висновк , що видозміни
органів рослин мають пристосувальний характер;
|
|
Ключова компетентність
|
Навіщо живе постійно змінюється
|
|
Предметна компетентність
|
Як змінюються пагони та іх складові
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає видозміни пагонів, наводить приклади росли
|
Розвивальна
|
Відпрацьовує навички роботи з натуральними об’єктами
|
|
Виховна
|
Дотримується правил роботи з лабораторним обладнанням
|
|
Тип уроку
|
Формування вмінь та навичок
|
|
Терміни і поняття
|
Бульба, кореневище, вусики, колючки, цибулина
|
|
Обладнання
|
таблиця « Видозміни пагону»
|
|
Форми роботи
|
робота з підручником, колекціями
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Малювання
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Самостійна робота
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
Видозміни пагону
(робота з підручником)
вчительська презентація
https://drive.google.com/open?id=1m0Ix6rglEVqll_pzkqafVfR1rsVM09QA
Формування практичних навичок, поглиблення
знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Лабораторне
дослідження: доведіть, що бульба картоплі та цибуля - видозмінний пагін
Хід роботи:
·
Запишіть складові пагону
·
Розгляньте бульбу картоплі, знайдіть ознаки пагону,
замалюйте, позначте
· ·
Зробить висновок
Контроль, рефлексія
Висновок: пагони
можуть змінюватися в залежності від функцій
Домашнє завдання: §30
Коментарі
Дописати коментар