Урок №52 Покритонасінні
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Оперує
термінами покритонасінні, наводить приклади
покритонасінних рослин (4-5); розпізнає покритонасінних);
описує будову тіла покритонасінних (квіткових)
рослин; розмноження покритонасінних
(квіткових) рослин;
|
|
Ключова компетентність
|
У чому перевагі у сучасних квіткових рослин
|
|
Предметна компетентність
|
Вміти
порівнювати рослини різних систематичних груп
|
|
Мета уроку
|
Навчальна:
|
Називає ознаки рослин різних груп
|
Розвивальна:
|
Порівнює, визначає спільне і відмінне
|
|
Виховна
|
Формує навички роботи з натуральними об’єктами
|
|
Тип уроку
|
Формування вмінь
та навичок
|
|
Терміни і поняття
|
квітка, плід ,
насіння
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Відділ Покритонасінні» природні об’єкти
|
|
Форми роботи
|
Практична робота
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·
Аналіз лабораторного
дослідження «Голонасінні рослини»
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
- Ознаки
квіткових рослин
- Нова видозміна пагону
Формування практичних навичок, поглиблення знань за
темою,
розв’язування проблемних завдань
Практична
робота №3
«Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин».
С.209
1. Визначити групи рослин
2.Встановіть ознаки мохів, папоротей, квіткових рослин
3. Зробити висновки
Контроль, рефлексія
Чому
покритонасінні рослини названі переможцями у боротьбі за існування ?
Домашнє завдання: § 43
Коментарі
Дописати коментар