Урок №52 Покритонасінні



Дата
 
Урок52 Покритонасінні (Квіткові) рослини

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
 Оперує  термінами покритонасінні, наводить приклади
 покритонасінних рослин (4-5); розпізнає покритонасінних);
описує  будову тіла покритонасінних (квіткових) рослин; розмноження  покритонасінних (квіткових) рослин;
Ключова компетентність
У чому перевагі у сучасних квіткових рослин
Предметна компетентність
Вміти  порівнювати рослини різних систематичних груп
Мета уроку
Навчальна:
Називає ознаки рослин різних груп
Розвивальна:
Порівнює, визначає спільне і відмінне
Виховна
Формує навички роботи з натуральними об’єктами
Тип уроку
 Формування вмінь та навичок
Терміни і поняття
 квітка, плід , насіння
Обладнання
Таблиця «Відділ Покритонасінні» природні об’єкти
Форми роботи
Практична робота
Міжпредметні зв’язки


Конструктор уроку:
Перевірка Д/З

·          Аналіз лабораторного дослідження «Голонасінні рослини»

Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
  •  Ознаки квіткових рослин
  • Нова видозміна пагону

Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань

Практична робота №3
«Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин».
С.209
1. Визначити групи рослин
2.Встановіть ознаки мохів, папоротей, квіткових рослин
3. Зробити висновки
Контроль, рефлексія
 Чому покритонасінні рослини названі переможцями у боротьбі за існування ?

Домашнє завдання:  § 43

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23