Урок №47 Хвощі та плауни
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Розпізнає хвощі, плауни, описує будову тіла
хвощів, плаунів, розмноження хвощів, плаунів, порівнює за вказаними
ознаками рослини
різних груп, називає середовища
існування хвощів, плаунів
, наводить приклади хвощів, плаунів, розуміє:
особливості розмноження рослин спорами
|
|
Ключова компетентність
|
Як змінюються рослин –
мешканці суши?
|
|
Предметна компетентність
|
Які особливості будови
хвощів та плаунів
|
|
Мета уроку
|
Навчальна:
|
Ознайомити із
особливостями будови плаунів і хвощів,
процесами їх життєдіяльності
|
Розвивальна:
|
Розвиває навички
роботи з натуральними об’єктами
|
|
Виховна
|
Формувати екологічне мислення
|
|
Тип уроку
|
Засвоєння нових знань
|
|
Терміни і поняття
|
спорофіт, гаметофіт, спори, архегонії, антеридії,
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Будова
плауноподібних, хвощів»
|
|
Форми роботи
|
Лабораторне
дослідження
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Географія
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·
Атлас рослин
·
Тренувальна вправа
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
Терміни: (робота в зошитах)
·
Спорофіт Гамето фіт
·
Архегонії Антеридії
·
Заросток
Життєвий цикл Плауна булаво видного
Життєвий цикл Хвоща польового
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
·
Представники спорових рослин
Мохи
|
Плауни
|
Хвощі
|
Сфагнум
Зозулін льон
Маршанція
|
Баранец
Селагінела
Молодільник
Плаунец
Плаун
булавовидний
|
Хвощ польовий
|
Завдання у
підручнику с. 181
Контроль, рефлексія
·
Тренувальна вправа
Домашнє завдання: § 40,
Коментарі
Дописати коментар