Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності. Тема 2. Бактерії Урок 9
Дата
|
УРОК №9: Бактерії – найменші одноклітинні організми.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
Оперує термінами: бактерії, одноклітинні організми, колоніальні організми, багатоклітинні
організми, називає - ознаки бактеріальної клітини,
Ключова компетентність
Чи може клітина жити без ядра?
Предметна компетентність
Чи у всіх клітин є ядро?
Мета уроку
Навчальна
Називає ознаки бактерій
Розвивальна
Розширює знання про навколишній світ
Виховна
Дбає про власне здоров’я
Тип уроку
Засвоєння нових знань
Терміни і поняття
Прокаріоти, бактерії, одноклітинні організми,
колоніальні організми, багатоклітинні організми
Обладнання
Таблиця «Будова бактерій»
Форми роботи
Робота з підручником
Міжпредметні зв’язки
Малювання
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Аналіз контрольної роботи
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Вступ до нової теми (робота з підручником)
·
Оголошення теми міні проектів:
Як виростити інфузорію – туфельку?
Чому скисає молоко
Корисний йогурт
Живі фільтри
Які бувають організми? Складіть
схему!
Формування
практичних навичок,
поглиблення
знань за темою, розв’язування проблемних завдань
·
Хто перший відкрив бактерії? Портрети Левенгука, Луї
Пастера
·
Зовнішня будова бактерій (малюнок)
·
·
·
Внутрішня будова бактерій (малюнок)
·
Прокаріоти - ….
·
Процеси життєдіяльності (читаємо книгу)
·
Анабіоз - ….
·
Розмноження -
Контроль, рефлексія
Контрольні запитання
с.51
Хто такі найпростіші
На вашу думку:
«Чому перші організми на Землі були одноклітинні?»
Домашнє завдання: § 11, 12
|
|
Коментарі
Дописати коментар