Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності. Тема 2. Бактерії Урок 9


Дата
Тема 2. Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності  

УРОК №9: Бактерії – найменші одноклітинні організми.


Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Оперує  термінами: бактерії, одноклітинні організми, колоніальні організми, багатоклітинні організми, називає - ознаки бактеріальної клітини,
Ключова компетентність
Чи може клітина жити без ядра?
Предметна компетентність
Чи у всіх клітин є ядро?
Мета уроку
Навчальна
Називає ознаки бактерій
Розвивальна
Розширює знання про навколишній світ
Виховна
Дбає про власне здоров’я
Тип уроку
Засвоєння нових знань
Терміни  і поняття  
Прокаріоти, бактерії, одноклітинні організми, колоніальні організми, багатоклітинні організми 
Обладнання
Таблиця «Будова бактерій»
Форми роботи
Робота з підручником
Міжпредметні  зв’язки
Малювання


Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Аналіз контрольної роботи   

Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·         Вступ до нової теми (робота з підручником)
·         Оголошення теми міні проектів:
Як виростити інфузорію – туфельку?
Чому скисає молоко
Корисний йогурт
Живі  фільтри
Які бувають організми? Складіть схему!
Формування практичних навичок,
поглиблення знань за темою, розв’язування проблемних завдань
·         Хто перший відкрив бактерії? Портрети Левенгука, Луї Пастера
·         Зовнішня будова бактерій (малюнок)
·        
·         
·         Внутрішня будова бактерій (малюнок)


·         Прокаріоти - ….
·         Процеси життєдіяльності (читаємо книгу)
·         Анабіоз - ….
·         Розмноження -

Контроль, рефлексія
Контрольні запитання с.51
Хто такі  найпростіші
 На вашу думку:  «Чому перші організми на Землі були одноклітинні?»


Домашнє завдання: § 11, 12

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23