Роль найпростіших Урок 13
Дата
|
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів:
|
Робить висновок про значення
найпростіших у екосистемах
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Визначити роль найпростіших в природі
|
Розвивальна
|
З’ясувати їх значення в житті людини
|
|
Виховна
|
Вміти спостерігати явища у навколишньому світі
|
|
Тип уроку
|
Узагальнення та контроль отриманих знань
|
|
Терміни і
поняття
|
коменсалізм, планктон, бентос
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Тип
Найпростіші», аплікації представників одноклітинних тварин
|
|
Форми роботи
|
Тестовий контроль
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Основи здоров’я, географія
|
Перевірка Д\З
1.
Загрози, які можуть нести зустрічі з найпростішими:
Ø Дизентерійна амеба
Ø Лямбліоз
Ø Малярія
Ø Лейшманіоз
Ø Трипаносоми
2.
Як попередити захворювання:
Актуалізація,
мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
тестовий контроль
Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою, розв’язування
проблемних завдань
Контроль, рефлексія
Оцінювання
Домашнє завдання:
- Переглянути наступний
параграф
- скласти альбом
Найпростіших
- початок проекту «Допоможи
собі сам»
Коментарі
Дописати коментар