Урок 10
|
Дата
|
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає - ознаки бактеріальної клітини, застосовує
знання для профілактики інфекційних захворювань;
|
|
|
Ключова компетентність
|
Як живе одноклітинний організм?
|
|
|
Предметна компетентність
|
Чи може бактерія приносити користь?
|
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає ознаки бактерій
|
|
Розвивальна
|
Розширює знання про навколишній світ
|
|
|
Виховна
|
Дбає про власне здоров’я
|
|
|
Тип уроку
|
Засвоєння нових знань
|
|
|
Терміни і поняття
|
Паразитизм, симбіоз, гетеротрофи, хемосинтетики
|
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Будова бактерій»
|
|
|
Форми роботи
|
Робота з підручником
|
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Основи здоров’я
|
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·
Прокаріоти, анабіоз
·
Зовнішня будова бактерій
·
Внутрішня будова бактерій
·
Розмноження бактерій Кількість бактерій
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
Фільм «Город бактерій»
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою, розв’язування проблемних
завдань
Способи живлення бактерій
Контроль, рефлексія
|
Особо небезпечні
|
Небезпечні
|
Умовно небезпечні
|
Корисні
|
|
Чума
Висипний тиф
Холерний вібріон
Сибірська виразка
Орнітоз
Ботулізм
|
Туберкульозна
паличка
Дифтерійна паличка
Гелікобактер
Сальмонела
Проказа
|
Кишкова паличка
|
Молочнокислі
бактерії
Біфідобактерії
|
Як захистити себе від бактерій
Коментарі
Дописати коментар