Колоніальні організми Урок 14
УРОК №14: Колоніальні організми, перехід до багатоклітинності
(губки, ульва).
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів:
|
Характеризує особливості
будови вольвоксу, губок, ульви;
Пояснює різницю між колоніальними і багатоклітинними
організмами; пристосувальне значення переходу до
багатоклітинності;
|
|
Ключова компетенція
|
Чому разом краще?
|
|
Предметна компетенція
|
У чому перевага багатоклітинності?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Ознайомити із різноманітністю та загальними ознаками
багатоклітинних тварин
|
Розвивальна
|
Порівнює колоніальні та багатоклітинні організми
|
|
Виховна
|
Вчиться у природи
|
|
Тип уроку
|
Засвоєння нових
знань
|
|
Терміни і поняття
|
Багатоклітинність, колоніальність
|
|
Обладнання
|
ілюстрації багатоклітинних організмів
|
|
Форми роботи
|
Бесіда, малювання
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Малювання
|
Перевірка ДЗ
Тренувальна вправа
«Одноклітинні організми»
Актуалізація, мотивація пізнавальної
діяльності,
введення базових знань, термінології
Чому і як тварини стали багатоклітинними (дискусія), або
у чому перевага багатоклітинності?
·
Збільшення розмірів тіла,
·
Захист від хижаків,
·
Легше добувати їжу,
·
Менш проблем із розмноженням
Причина багатоклітинності – зміни умов на Землі
Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
- Які тварини були першими багатоклітинними?
- Колоніальні організми – демонстрація
- Багатоклітинні організми –
демонстрація
Губка – мал.
52 у зошитах
Ульва, хара
Контроль,
рефлексія
Зробить висновки: « Які ускладнення ми бачимо у
багатоклітинних порівняно з одноклітинними?»
Домашнє завдання:§ 18,19
Коментарі
Дописати коментар