Колоніальні організми Урок 14


УРОК №14: Колоніальні організми, перехід до багатоклітинності
 (губки, ульва).

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Характеризує особливості будови вольвоксу, губок, ульви;
 Пояснює  різницю між колоніальними і багатоклітинними організмами;  пристосувальне значення переходу до багатоклітинності;
Ключова компетенція
Чому разом краще?
Предметна компетенція
У чому перевага багатоклітинності?
Мета уроку
Навчальна
Ознайомити із різноманітністю та загальними ознаками багатоклітинних тварин
Розвивальна
Порівнює колоніальні та багатоклітинні організми
Виховна
Вчиться у природи
Тип уроку
Засвоєння  нових знань
Терміни  і поняття  
Багатоклітинність, колоніальність
Обладнання
ілюстрації багатоклітинних  організмів
Форми роботи
Бесіда, малювання
Міжпредметні  зв’язки
Малювання

Перевірка ДЗ
 Тренувальна вправа «Одноклітинні організми»

Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології

Чому і як тварини стали багатоклітинними (дискусія), або у чому перевага багатоклітинності?

·                    Збільшення розмірів тіла,
·                    Захист від хижаків,
·                    Легше добувати їжу,
·                    Менш проблем із розмноженням

Причина багатоклітинності – зміни умов на Землі


Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
  1. Які  тварини були першими багатоклітинними?
  2. Колоніальні організми – демонстрація
  3. Багатоклітинні організми – демонстрація
Губка – мал. 52 у зошитах
Ульва, хара

Контроль, рефлексія

Зробить висновки: « Які ускладнення ми бачимо у багатоклітинних порівняно з одноклітинними?»

Домашнє завдання:§ 18,19

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23