Представники пройстіших. Урок 12


Дата
УРОК №12: Приклади представників одноклітинних
Паразитичні найпростіші

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Описує середовища існування та будову одноклітинних організмів (на прикладі вивчених); процеси життєдіяльності одноклітинних організмів; оцінює роль одноклітинних організмів в екосистемах;  дотримується правил:роботи з мікроскопом робить висновок клітини можуть бути самостійними організмами,  
Ключова компетентність
Чи можуть мікроскопічні істоти змінювати світ?
Предметна компетентність
 Як побачити інфузорію?
Наскрізні змістові лінії
Екологічна безпека та сталий розвиток
 орієнтує на усвідомлення ролі одноклітинних в екосистемах
Підприємливість і фінансова грамотність
сприяє усвідомленню можливостей практичного використання одноклітинних для отримання біогумусу, біопалива
Мета уроку
Навчальна
Розпізнає представників одноклітинних
Розвивальна
Визначає спільні та відмінні риси
Виховна
Навички  публічного виступу
Тип уроку
 Формування практичних навичок
Терміни  і поняття  
Фагоцитоз
Обладнання
Мікроскопи, лабораторне обладнання культури інфузорій
Форми роботи
Лабораторне дослідження   

Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·          Аналіз самостійної роботи

Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології

Чи можна побачити одноклітинних істот?
Галерея одноклітинних
  

Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою, розв’язування проблемних завдань

Лабораторне дослідження  одноклітинних еукаріот.
Мета: ознайомитися із одноклітинними організмами, визначити спільні та відмінні риси
Обладнання:мікроскоп, культури інфузорій, препарати одноклітинних
Хід роботи
1. розглянути пропоновані об’єкти
2. зробити малюнки, вказати складові організмів

Контроль, рефлексія
 Зробити висновки

Домашнє завдання: § 16,17

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23