Одноклітинні організми. Урок 11
Дата
|
(на прикладі хламідомонади,
представників діатомових водоростей, евглени, амеби, інфузорії).
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає середовища
існування одноклітинних організмів; розуміє
процеси життєдіяльності (живлення, дихання, подразливість, розмноження, рух) робить висновок - клітини можуть бути самостійними
організмами
|
|
Ключова компетентність
|
Чи можуть мікроскопічні істоти змінювати світ?
|
|
Предметна компетентність
|
Чи можна вважати одноклітинних самостійними організмами?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає представників одноклітинних
|
Розвивальна
|
Порівнює між собою
|
|
Виховна
|
Вміння працюватиме у групі
|
|
Тип уроку
|
Комбінований
|
|
Терміни і поняття
|
Еукаріоти
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Одноклітинні еукаріоти»
|
|
Форми роботи
|
Перевірка знань
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Українська мова
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·
Самостійна робота
·
Проекти
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
Чи є ще одноклітинні істоти?
Чому бактерії утворюють окрему групу?
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою, розв’язування проблемних
завдань
Еукаріоти - це ……
Одноклітинні еукаріоти (робота з підручником)
Одноклітинні
еукаріоти
(робота з
підручником)
|
тварини
|
рослини
|
гриби
|
Інфузорія
Амеба
Комірцевий джугитоносец
|
Евглена
Хламідомонада
Діатомові водорості
|
Дріжджі
|
створення схеми
Контроль, рефлексія
Питання до параграфу
Домашнє завдання: § 15
Організуємо парад одноклітинних еукаріот
·
Зробити об’ємну модель одноклітинних
·
Розподіл на групи за представниками
·
Створення картонної аплікації
·
Позначення внутрішньої будови
·
Значення в природі та житті людини
Коментарі
Дописати коментар