Одноклітинні організми. Урок 11


Дата
УРОК №11: Одноклітинні організми
(на прикладі хламідомонади, представників діатомових водоростей, евглени, амеби, інфузорії).

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Називає  середовища існування одноклітинних організмів; розуміє процеси життєдіяльності (живлення, дихання, подразливість, розмноження, рух)  робить висновок - клітини можуть бути самостійними організмами
Ключова компетентність
Чи можуть мікроскопічні істоти змінювати світ?
Предметна компетентність
Чи можна вважати одноклітинних самостійними організмами?
Мета уроку
Навчальна
Називає представників одноклітинних
Розвивальна
Порівнює між собою
Виховна
Вміння працюватиме у групі
Тип уроку
Комбінований
Терміни  і поняття  
Еукаріоти
Обладнання
Таблиця «Одноклітинні еукаріоти»
Форми роботи
Перевірка знань
Міжпредметні  зв’язки
Українська мова

Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·          Самостійна робота
·         Проекти
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології

Чи є ще одноклітинні істоти?
Чому бактерії утворюють окрему групу?

Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою, розв’язування проблемних завдань
Еукаріоти - це ……
Одноклітинні еукаріоти (робота з підручником)


Одноклітинні еукаріоти
(робота з підручником)
тварини
рослини
гриби
Інфузорія
Амеба
Комірцевий джугитоносец
Евглена
Хламідомонада
Діатомові водорості
Дріжджі
 створення схеми

Контроль, рефлексія
Питання до параграфу
Домашнє завдання: § 15
Організуємо парад одноклітинних еукаріот
·         Зробити об’ємну модель одноклітинних
·         Розподіл на групи за представниками
·         Створення картонної аплікації
·         Позначення внутрішньої будови
·         Значення в природі та житті людини

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23