Урок № 68 Лишайники
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає групи
лишайників (накипні, листуваті, кущисті); характеризує будову лишайників,
пояснює співіснування грибів і водоростей у лишайниках; розпізнає лишайники;
аналізує використання людиною грибів і лишайників; оцінює:значення грибів і
лишайників у біосфері та житті людини;
|
|
Ключова компетентність
|
Хто ще відноситься до грибів
|
|
Предметна компетентність
|
Яка ознака лишайників?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна:
|
Називає приклади лишайників
|
Розвивальна:
|
Визначає їх роль
|
|
Виховна
|
Використає знання для збереження здоров’я
|
|
Тип уроку
|
Засвоєння нових знань
|
|
Терміни і поняття
|
лишайники
|
|
Обладнання
|
таблиця «Лишайники»
|
|
Форми роботи
|
Бесіда , робота з підручником
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·
Самостійна робота
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Ліхенологія
·
Лишайники, їх будова
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
Будова тіла
лишайників
Приклади
·
Контроль, рефлексія
·
Роль в природі та
житті людини.
Домашнє завдання: § 57
Коментарі
Дописати коментар