Урок №56. Рослинні угрупування
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Розпізнає основні типи рослинних угруповань; оперує
термінами рослинні
угруповання, називає основні типи
рослинних угруповань; наводить приклади панівних рослин
різних рослинних угруповань: лісів, степів, лук, боліт (4-5); має переконання щодо необхідності
збереження рослин та їх угрупувань
|
|
Ключова компетентність
|
Чи можуть рослини
домовлятися?
|
|
Предметна компетентність
|
Що таке рослинні угрупування,
які їх основні типи
|
|
Мета уроку
|
Навчальна:
|
Називає види угрупування
|
Розвивальна:
|
Розподіляє рослини за групами
|
|
Виховна
|
Формування екологічної свідомості
|
|
Тип уроку
|
Систематизація знань
|
|
Терміни і поняття
|
рослинні угруповання
|
|
Обладнання
|
Магнітні картки
|
|
Форми роботи
|
Бесіда, виконання вправ
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Географія,
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·
Аналіз практичної роботи
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
Угрупування рослин – сукупність взаємопов’язаних рослин,
що існують на даної території
·
Ярусність надземна
та підземна
·
Розмістіть за ярусами: сфагнум, смерека, сосна, дуб,
бук,черемха, горобина, ліщина, калина, конвалія, зозулин льон.
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
·
Розгляньте малюнки рослинних угрупувань, визначте якими рослинами вони
представлені
Болота(надмірна зволоженість)
·
Сфагнум
·
Журавлина
·
Росичка
·
Пухівка
·
Осика
|
Степи (багаторічні посухостійкі трав’янисті рослини)
·
ковила
|
Ліси (переважають дерева)
·
Смерекові
·
Соснові
·
Букові
·
Мішаний
|
Луки (багаторічні трав’янисті
рослини)
·
Чина
·
Герань
·
Тимофіївка
|
Пустелі (відсутність суцільного покриву)
·
Саксаул
·
Верблюжа колючка
|
Штучні угрупування(не можуть існувати без допомоги людини)
Сади
Парки
Поля
Баштани
|
·
Послідовне відновлення рослинного угрупування
·
Розділіть пропоновані картки за угрупуванням
Контроль,
рефлексія
·
Охорона рослин: сторінки Червоної книги
Домашнє завдання: §43
Коментарі
Дописати коментар