Урок №66 Отруйні та їстівні
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Наводить приклади їстівних та отруйних
грибів свого краю розпізнає їстівні та отруйні гриби своєї місцевості;
уміє відрізняти отруйні
гриби (на прикладах видів своєї місцевості) усвідомлює небезпеку отруєння грибами, які виросли в
різних екологічних умовах зростання
|
|
Ключова компетентність
|
Чи
можна вживати гриби у їжу?
|
|
Предметна компетентність
|
Як
визначити їстівні та отруйні гриби?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна:
|
Називає гриби
|
Розвивальна:
|
Вказує особливості їстівних та отруйних грибів
|
|
Виховна
|
користуватися знанням для власної небезпеки
|
|
Тип уроку
|
Формування вмінь та навичок
|
|
Терміни і поняття
|
Гіменофор
|
|
Обладнання
|
таблиця «Гриби»
|
|
Форми роботи
|
Практична робота
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Основи здоров’я
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·
Самостійна робота
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
Класифікація грибів з а небезпекою
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
Практична робота:. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Мета: навчитися розпізнавати їстівні та отруйні гриби, скласти правила збору
грибів
Обладнання «Атлас
грибів»
Хід роботи
·
Їстівні та отруйні
гриби
№
|
Назва
|
Їстівний
|
Отруйний
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
5
|
|
|
|
6
|
|
|
|
Правила збору грибів
Висновок
Контроль, рефлексія
·
Складіть приклади : «Третій - зайвий»
Домашнє завдання: §50,51
Коментарі
Дописати коментар