Урок №66 Отруйні та їстівні


Дата
Урок №66 Макроскопічні гриби

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Наводить приклади їстівних та отруйних грибів свого краю     розпізнає  їстівні та отруйні гриби своєї місцевості; уміє відрізняти отруйні гриби (на прикладах видів своєї місцевості) усвідомлює   небезпеку отруєння грибами, які виросли в різних екологічних умовах зростання
Ключова компетентність
Чи можна вживати гриби у їжу?
Предметна компетентність
Як визначити їстівні та отруйні гриби?
Мета уроку
Навчальна:
Називає гриби
Розвивальна:
Вказує особливості їстівних та отруйних грибів
Виховна
користуватися знанням для власної небезпеки
Тип уроку
Формування вмінь та навичок
Терміни і поняття
 Гіменофор
Обладнання
таблиця «Гриби»
Форми роботи
Практична робота
Міжпредметні зв’язки
 Основи здоров’я

Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·          Самостійна робота
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
 Класифікація грибів з а небезпекою

Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Практична робота:. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів   своєї місцевості.
Мета: навчитися розпізнавати їстівні та отруйні гриби, скласти правила збору грибів
Обладнання «Атлас грибів»
Хід роботи
·          Їстівні та отруйні гриби
Назва
Їстівний
Отруйний
1



2



3



4



5



6



Правила збору грибів

Висновок

Контроль, рефлексія
·                     Складіть приклади : «Третій  - зайвий»

Домашнє завдання: §50,51

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23