Урок №65 Будова грибів
Дата
|
Урок № 65 Розмноження та поширення грибів
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає основні групи
грибів за їх способом живлення; способи розмноження та поширення
грибів; наводить приклади
співіснування грибів з рослинами. Характеризує особливості живлення грибів;
будову грибниці, плодового тіла, пояснює взаємозв’язок
грибів і вищих рослин;
|
|
Ключова компетентність
|
||
Предметна компетентність
|
||
Мета уроку
|
Навчальна:
|
|
Розвивальна:
|
||
Виховна
|
||
Тип уроку
|
Формування вмінь та навичок
|
|
Терміни і поняття
|
Плодове тіло,
шапинка, мікориза
|
|
Обладнання
|
таблиця «Гриби»
|
|
Форми роботи
|
Лабораторне дослідження
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Основи здоров’я
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·
Чим
гриби відрізняються від рослин
·
Чим
гриби відрізняються від тварин
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
Які бувають гриби за способом живлення? (робота з підручником, складання
схеми)
Гетеротрофи
|
Сапротрофи
|
Симбіонти
|
Паразити
|
Дерево
руйнуючий
|
Ґрунтові
|
Глива
|
Печериця
Дощовик
Веселка
|
Мікориза
|
Підберезник
Піддубник
Підосичник
|
Трутовик
|
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
Лабораторне дослідження будови
шапинкових грибів.
Мета: закріпити знання про будову грибів,
особливості їх розмноження
Обладнання «Атлас
грибів»
Хід роботи
·
Особливості будови шапкових грибів (малюнки)
·
Заповніть таблицю
№
|
Назва
|
Пластинчастий
|
Трубчастий
|
1
|
|||
2
|
|||
3
|
|||
4
|
|||
5
|
|||
6
|
Висновок
Контроль, рефлексія
·
Складіть приклади : «Третій - зайвий»
https://learningapps.org/5106536
https://learningapps.org/5106536
Домашнє завдання: § 48,49
Коментарі
Дописати коментар