Урок №41 Екстремальний туризм
#біологія #ботаніка#освіта
УРОК № 41: Екстремальний туризм
Дата
|
Способи поширення плодів
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Наводить приклади рослин із різними способами поширення плодів і
насінин (3-4); висловлює судження поширення плодів мають пристосувальний
характер
|
|
Ключова компетентність
|
Як знайти нові
території існування?
|
|
Предметна компетентність
|
Навіщо рослини
відправляють своє насіння подалі?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
ознайомитися із способами поширення плодів та насіння
|
Розвивальна
|
вміти характеризувати способи поширення за зовнішньою
будовою
|
|
Виховна
|
вміти розрізняти отруйні та їстівні плоди
|
|
Тип уроку
|
узагальнення отриманих знань
|
|
Терміни і поняття
|
анемохорія, зоохорія, гідрохорія
|
|
Обладнання
|
таблиця «Способи поширення плодів та насіння», відео
сюжет « Удивительные путешественники»
|
|
Форми роботи
|
бесіда, огляд відео фрагменту та його обговорення,
виконання малюнків
|
Конструктор
уроку:
Перевірка
Д/З
·
Тренувальна вправа
Актуалізація, мотивація пізнавальної
діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Огляд відео
сюжету « Удивительные путешественники»
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
Які способи розповсюдження насіння ви бачили у відео сюжеті?
·
Анемохорія
·
Автохорія
·
Зоохорія
·
Гідрохорія
·
Мірмікохорія
Зробить малюнки способів розповсюдження насіння
Контроль, рефлексія
·
Чому рослини не
залишають своє насіння поруч?
·
Подолання конкуренції за умови середовища
Домашнє завдання: § 31-36
Підготуватися до к.р.
Коментарі
Дописати коментар