Урок №41 Екстремальний туризм

#біологія #ботаніка#освіта


Дата
УРОК № 41: Екстремальний туризм
 Способи поширення плодів
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Наводить приклади рослин із різними способами поширення плодів і насінин (3-4); висловлює судження поширення плодів мають пристосувальний характер
Ключова компетентність
Як знайти нові території існування?
Предметна компетентність
Навіщо рослини відправляють своє насіння подалі?
Мета уроку
Навчальна
ознайомитися із способами поширення плодів та насіння
Розвивальна
вміти характеризувати способи поширення за зовнішньою будовою
Виховна
вміти розрізняти отруйні та їстівні плоди
Тип уроку
узагальнення отриманих знань
Терміни  і поняття
анемохорія, зоохорія, гідрохорія
Обладнання
таблиця «Способи поширення плодів та насіння», відео сюжет « Удивительные путешественники»
Форми роботи
бесіда, огляд відео фрагменту та його обговорення, виконання малюнків

Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·          Тренувальна вправа

Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології
·                      Огляд відео сюжету « Удивительные путешественники»

Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Які способи розповсюдження насіння ви бачили у відео сюжеті?
·         Анемохорія
·         Автохорія
·         Зоохорія
·         Гідрохорія
·         Мірмікохорія
Зробить малюнки способів розповсюдження насіння


Контроль, рефлексія

·                      Чому рослини не залишають своє насіння поруч?
·         Подолання конкуренції за умови середовища

Домашнє завдання: § 31-36
Підготуватися до к.р.

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23