Урок №38 Суцвіття
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Наводить приклади рослин з різними типами суцвіть, встановлює біологічне значення суцвіть
|
|
Ключова компетентність
|
Чому краще бути разом?
|
|
Предметна компетентність
|
Чому квіти неоднакові?
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Ознайомитися із
різноманітністю суцвіть, визначити іїх біологічну роль
|
Розвивальна
|
Вміти розпізнавати різні види суцвіть
|
|
Виховна
|
Формувати екологічне мислення
|
|
Тип уроку
|
Систематизація знань
|
|
Терміни і поняття
|
Прості та
складні суцвіття
|
|
Обладнання
|
Таблиця «Суцвіття»
|
|
Форми роботи
|
Робота з підручником, складання схем у зошиті
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Малювання
|
Конструктор
уроку:
Перевірка
Д/З
Актуалізація, мотивація пізнавальної
діяльності
введення базових знань, термінології
·
Поодинокі квіти та
суцвіття
·
Суцвіття – сукупність квітів зібраних у певному порядку
·
Чому квіти зібрані у суцвіття?
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою, розв’язування проблемних
завдань
Складання таблиці: «Типи суцвіть»(робота з підручником)
Від чого залежить тип суцвіття та форма квітки?
Домашнє
завдання: §34
Коментарі
Дописати коментар