Урок №39 Насінина
Дата
|
#біологія #ботаніка#освіта
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Називає умови
проростання насінини;
описує розвиток
рослини з насінини; результати власних спостережень; роспізнає насінини;
уміє пророщувати насіння; фіксувати результати спостережень; застосовує знання для догляду за рослинами;
|
|
Ключова компетентність
|
Як проростити
насінину
|
|
Предметна компетентність
|
Розпізнає насіння
рослин
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Ознайомитися із
будовою та типами насінини
|
Розвивальна
|
Навчитися розрізняти насіння, використовувати знання на практиці
|
|
Виховна
|
Формування
екологічної свідомості
|
|
Тип уроку
|
Формування вмінь
та навичок
|
|
Терміни і поняття
|
Сем’ядолі, ендосперм, рубчик
|
|
Обладнання
|
Колекція насінини
|
|
Форми роботи
|
Лабораторне дослідження
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Малювання
|
Конструктор
уроку:
Перевірка
Д/З
Самостійна робота
Актуалізація, мотивація пізнавальної
діяльності,
введення базових знань, термінології
Що таке насіння –
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
Лабораторне дослідження «Будова насіння»
За інструктивною карткою
Робимо колекцію насіння
Контроль, рефлексія
Домашнє завдання: §39
Коментарі
Дописати коментар