Урок №40 Плід
#біологія #ботаніка#освіта
УРОК № 40: Плід
Дата
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів:
|
Установлює біологічне значення плодів, наводить приклади рослин з різними типами
плодів усвідомлює: рослина – цілісний організм;
|
|
Ключова компетентність
|
Звідки беруться
плоди?
|
|
Предметна компетентність
|
Яки бувають плоди
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає типи плодів
|
Розвивальна
|
Проводить класифікацію
|
|
Виховна
|
Пропонує способи їх використання
|
|
Тип уроку
|
Формування вмінь та навичок
|
|
Терміни і поняття
|
насінина, плід
|
|
Обладнання
|
Колекції плодів
|
|
Форми роботи
|
Лабораторне дослідження
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
основи здоров’я , малювання
|
Конструктор
уроку:
Перевірка
Д/З
·
Аналіз самостійної роботи
Актуалізація, мотивація пізнавальної
діяльності,
введення базових знань, термінології
·
Плід – видозміна
квітки після запліднення, оплодень з насінням
·
Типи плодів (складання схеми): сухі - соковиті,
однонасінні – багатонасінні, розкривні – не розкривні
Формування
практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування
проблемних завдань
Лабораторне дослідження «Будова плоду»
- Ознайомитися із будовою
плодів
- Визначити особливості
плодів
Тип плоду
|
Приклад рослин
|
Особливості
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль, рефлексія
« Плід чи ні?»
Вчитель показує різні органи рослин: картопля, цибуля,
баклажан, патисон, морква, огірки, редис, яблуко, жолуді, томат (муляжі та
натуральні об’єкти)
Якщо плід – учні називають тип плоду і рослину, якщо –
ні: мовчки хлопають у долоні
Коментарі
Дописати коментар