Урок №40 Плід

#біологія #ботаніка#освіта

Дата
УРОК № 40: Плід

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Установлює біологічне значення плодів, наводить приклади рослин з різними типами плодів усвідомлює: рослина – цілісний організм;
Ключова компетентність
Звідки беруться плоди?
Предметна компетентність
Яки бувають плоди
Мета уроку
Навчальна
Називає типи плодів
Розвивальна
Проводить класифікацію
Виховна
Пропонує способи їх використання
Тип уроку
Формування вмінь та навичок
Терміни  і поняття
насінина, плід
Обладнання
 Колекції плодів
Форми роботи
 Лабораторне дослідження
Міжпредметні  зв’язки
основи здоров’я , малювання

Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·          Аналіз  самостійної роботи

Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
введення базових знань, термінології

·                     Плід – видозміна квітки після запліднення, оплодень з насінням



·                    Типи плодів (складання схеми): сухі - соковиті, однонасінні – багатонасінні, розкривні – не розкривні

Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,
розв’язування проблемних завдань

Лабораторне дослідження «Будова плоду»
  1. Ознайомитися із будовою плодів
  2. Визначити особливості плодів
Тип плоду
Приклад рослин
Особливості









Контроль, рефлексія
« Плід чи ні?»
Вчитель показує різні органи рослин: картопля, цибуля, баклажан, патисон, морква, огірки, редис, яблуко, жолуді, томат (муляжі та натуральні об’єкти)
Якщо плід – учні називають тип плоду і рослину, якщо – ні: мовчки хлопають у долоні

Домашнє завдання: §36

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23