Збільшувальні прилади Урок №5
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів:
|
Уміє налаштувати шкільний оптичний мікроскоп та отримати чітке зображення
мікроскопічного об’єкта; дотримується правил роботи з мікроскопом та лабораторним
обладнанням, називає основні елементи світлового
мікроскопа;
|
|
Ключове питання
|
Які прилади людина використовує для пізнання світу
|
|
Предметне питання
|
Як налаштувати шкільний оптичний
мікроскоп та отримати чітке зображення мікроскопічного об’єкту
|
|
Наскрізні змістові лінії
|
Підприємливість і фінансова грамотність
|
сприяє розвитку здатності успішно діяти в
технологічному швидкозмінному середовищі
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає основні елементи світлового мікроскопа
|
Розвивальна
|
Вчиться працювати з приладами
|
|
Виховна:
|
Засвоює методи наукового спостереження
|
|
Тип уроку
|
Формування
практичних вмінь та навичок
|
|
Терміни
і поняття
|
об’єктив, окуляр, дзеркало,
предметний столик, гвинт
|
|
Обладнання
|
Лупа, мікроскоп, мікропрепарат
|
|
Форми роботи
|
Практична робота
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Фізика
|
Конструктор
уроку:
Перевірка
Д/З
https://learningapps.org/display?v=pujeeyqdj18
Формування практичних навичок, поглиблення
знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Практична робота №1
Будова світлового
мікроскопа та робота з ним.
Робота у зошитах для лабораторних робіт
Мета: навчитися працювати з оптичним мікроскопом
Обладнання: мікроскоп, препарат
Хід роботи:
1. 1. Будова мікроскопу: знайдіть складові мікроскопу та
встановіть їх призначення
Частини мікроскопу
|
Функції
|
основа,
штатив,
предметний столик,
тубус,
револьверна насадка
окуляр,
об’єктиви,
дзеркало,
діафрагма
|
3. Правила роботи з мікроскопом
4. Визначення збільшення мікроскопу
Встановіть мікропрепарат, проведіть спостереження
4. Визначення збільшення мікроскопу
Встановіть мікропрепарат, проведіть спостереження
Контроль,
рефлексія
Висновок:
Домашнє завдання: §6
Коментарі
Дописати коментар