#Методи біологічних досліджень Урок №3



УРОК № 3: Методи біологічних досліджень організмів

# біологія #6 клас #конспекти уроків  

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Практикує метод спостереження біологічних об’єктів, наводить приклади   методів біологічних досліджень організмів (спостереження, опис, порівняння, експеримент), оцінює значення біологічних знань у практичній діяльності людини (медицині, сільському господарстві, у справі охорони природи тощо) робить висновки про пізнаванність природи.
Ключове питання 
Як працюють вчені?
Предметне питання 
Що таке науковий метод
Наскрізні змістовні лінії
Екологічна безпека та сталий розвиток
орієнтує на формування в учнів екологічної свідомості для збереження та захисту довкілля
Здоров’я і безпека
сприяє усвідомленню значення безпечного здорового життєвого середовища)
Мета уроку
Навчальна
Називає методи вивчення організмів
Розвивальна
Наводить приклади користування методами
Виховна:
Формує діяльнісний підхід у вивчення біології  
Тип уроку
Систематизація знань
Терміни  і поняття  
Науковий метод, гіпотеза, теорія, спостереження, опис, порівняння, експеримент
Обладнання
Колекція різних природних об’єктів
Форми роботи
Бесіда. Виконання вправ за алгоритмом
Міжпредметні  зв’язки
 Хімія , фізика, географія, математика
Конструктор  уроку:

Перевірка Д/З
·         Вправа : «третій - зайвий» 

Кульбаба
Соняшник
Вовк

Собака
Дельфін
Кишкова паличка

Підосичник
Печериця
Карась

Акула
Камбала
Тополя

Пальма
Їжак
Арахіс

  • ·         Хто таки віруси?
  • ·         Які науки вивчають тварин?

Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності, 
Якими методами користуються  вчені?  

Формування практичних навичок, поглиблення знань за темою,  розв’язування проблемних завдань
  • Метод – сукупність способів дослідження навколишнього світу  Складання схеми та ії обговорення  на прикладах (шишки, мушлі, моделі) 

Приклад:  пір'я птахів


Етап
Наші дії 
1
Спостереження (факт)
Пір'я різні за коларом, розміром. будовою
2
Висуваємо припущення (гіпотезу)
Це пір'я різних птахів,
Пір'я одного птаха, але з різних частин тіла
3
Перевіряємо гіпотезу
Вивчаємо будову птаха
4
Робимо висновки
Пір'я з різних частин тіла птаха різні за будовою
5
Формулюємо теорію
Пір’я  не однакові тому що виконують різні функції
6
Встановлюємо закон
Форма відповідає  змісту та навпаки  

Контроль, рефлексія


Домашнє завдання:  §4, повторити терміни

Коментарі

Зверніть увагу!

Видозміни кореня Урок №21

Урок №45 Мохи

Стебло - вісь пагону Урок №23