#Методи біологічних досліджень Урок №3
# біологія #6 клас #конспекти уроків
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
|
Практикує метод спостереження біологічних об’єктів, наводить приклади методів біологічних досліджень організмів
(спостереження, опис, порівняння, експеримент), оцінює значення біологічних знань у практичній діяльності
людини (медицині,
сільському господарстві, у справі охорони природи тощо) робить
висновки про пізнаванність природи.
|
||
Ключове питання
|
Як працюють вчені?
|
||
Предметне питання
|
Що таке науковий метод
|
||
Наскрізні змістовні лінії
|
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
орієнтує на формування в учнів екологічної свідомості
для збереження та захисту довкілля
|
|
Здоров’я і безпека
|
сприяє усвідомленню значення безпечного здорового
життєвого середовища)
|
||
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає методи вивчення організмів
|
|
Розвивальна
|
Наводить приклади користування методами
|
||
Виховна:
|
Формує діяльнісний підхід у вивчення біології
|
||
Тип уроку
|
Систематизація знань
|
||
Терміни і поняття
|
Науковий метод, гіпотеза, теорія, спостереження,
опис, порівняння, експеримент
|
||
Обладнання
|
Колекція різних природних об’єктів
|
||
Форми роботи
|
Бесіда. Виконання вправ за
алгоритмом
|
||
Міжпредметні зв’язки
|
Хімія , фізика,
географія, математика
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
·
Вправа : «третій - зайвий»
Кульбаба
Соняшник
Вовк
Собака
Дельфін
Кишкова
паличка
Підосичник
Печериця
Карась
Акула
Камбала
Тополя
Пальма
Їжак
Арахіс
- · Хто таки віруси?
- · Які науки вивчають тварин?
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
Якими методами користуються вчені?
Формування практичних навичок, поглиблення
знань за темою, розв’язування проблемних завдань
№
|
Етап
|
Наші дії
|
1
|
Спостереження (факт)
|
Пір'я різні за
коларом, розміром. будовою
|
2
|
Висуваємо припущення
(гіпотезу)
|
Це пір'я різних
птахів,
Пір'я одного
птаха, але з різних частин тіла
|
3
|
Перевіряємо
гіпотезу
|
Вивчаємо будову
птаха
|
4
|
Робимо висновки
|
Пір'я з різних
частин тіла птаха різні за будовою
|
5
|
Формулюємо теорію
|
Пір’я не однакові тому що виконують різні функції
|
6
|
Встановлюємо
закон
|
Форма відповідає змісту та навпаки
|
Контроль, рефлексія
Домашнє завдання: §4, повторити
терміни
Коментарі
Дописати коментар