#Різноманітність життя Урок №2
|
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів:
|
Наводить приклади основних груп організмів
(бактерії, рослини, тварини, гриби);
|
|
Ключове питання
|
Чому в природі така
різноманітність форм життя
|
|
Предметне питання
|
Які бувають форми життя
|
|
Мета уроку
|
Навчальна
|
Називає основні групи організмів
|
Розвивальна
|
Вказує особливості будови організму в залежності від
середовища існування
|
|
Виховна:
|
Формування емоційно-ціннісного ставлення до живої
природи;
|
|
Тип уроку
|
засвоєння нових знань
|
|
Терміни і поняття
|
Біологія,
мікологія, зоологія, бактеріологія, ботаніка, середовище існування
|
|
Обладнання
|
малюнки з представниками царств
|
|
Форми роботи
|
бесіда, робота з підручником, термінологічний експрес, демонстрування об’єктів живої природи (у тому числі
на електронних носіях)
|
|
Міжпредметні зв’язки
|
Географія,
малювання
|
Конструктор уроку:
Перевірка Д/З
Термінологічний експрес «Ознаки живого»:
·
на дошці записуються
терміни ,
·
учні по черзі називають значення термінів
·
як, що учень не знає терміна , залишається стояти
·
по черзі проходять всі терміни, якщо термінів менш ніж
учнів,
за бажанням окремим учням пропонується дати визначення
термінів на оцінку
Актуалізація, мотивація пізнавальної діяльності,
Вправа Розгляньте картки, з’єднайте
їх на групи
Формування практичних навичок, поглиблення
знань за темою,
розв’язування проблемних завдань
Різноманітність живих систем
v Гриби 100000 видів
v Мікологія
|
v Рослини 500000 видів
v Ботаніка
|
v Дроб'янки 40000 видів
v Бактеріологія
|
v Тварини 1500000 видів
v Зоологія
|
v
Намалюйте приклади таких організмів
v Що ви знаєте про бактерії та віруси? Шкідливі вони чи корисні
v Чим вони відрізняються від тварин та рослин? Портрет вірусу
v У чому причина такого
різноманіття?
Вправа: з’єднайте хто де живе
Рослини
Тварини
Гриби
Бактерії
Віруси
|
Наземне – повітряне
Водне
Ґрунти
Організми
|
v Назвіть типи середовищ існування організмів
v Наведіть приклади організмів , що мешкають
на різних середовищах
Контроль,
рефлексія
Домашнє завдання: §2,3
Коментарі
Дописати коментар