#Календарне планування_Біологія 2024_25 навчальний рік
Вітаю Вас на сторінці блогу.
- Як що Ви перший рік викладаєте біологію, то сподіваюся, що мої конспекти допоможуть зорієнтуватися та якісно підготуватися до уроку.
- Як що Ви освічений фахівець, тоді для мене буде цікава Ваша думка про представлений матеріал.
- Завжди рада спілкуванню.
Ваша Олена Олександрівна.
на нас чекають зміни
Календарне тематичне планування уроків
біології 7 класи, (2 години на тиждень)
№ |
|
ЗМІСТ |
Практ |
|
|
|
|
Вступ. 3 години |
|||||
1 |
|
Біологія – наука про
життя. Основні властивості живого. |
|
|
|
|
2 |
|
Різноманітність життя (на прикладах
представників основних груп живої природи). Поняття про віруси. Науки, що вивчають
життя |
|
|
|
|
3 |
|
Методи
біологічних досліджень організмів |
|
|
|
|
|
Тема 1. Клітина 6 годин |
|||||
4 |
|
Клітина - одиниця живого. Історія вивчення клітини. |
|
|
|
|
5 |
|
Збільшувальні
прилади (лупа, мікроскопи). Практична робота №1:
Будова світлового мікроскопа та робота з ним.
|
Пр №1 |
|
|
|
6 |
|
Практична робота №2:
Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою
оптичного мікроскопа |
ПР №2 |
|
|
|
7 |
|
Загальний план будови клітини Будова
рослинної і тваринної клітини. Лабораторні
дослідження: Будова клітини (листка елодеї, плоду горобини,
кавуна, помідора тощо). |
|
|
|
|
8 |
|
Основні властивості клітини (ріст, поділ, обмін з навколишнім
середовищем). |
|
|
|
|
9 |
|
Основні положення
клітинної теорії. Контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
|
Тематична №1 |
|
|
|
|
|
Тема 2. Одноклітинні організми. Перехід до
багатоклітинності 7 годин |
|||||
10 |
|
Бактерії – найменші одноклітинні організми |
|
|
|
|
11 |
|
Значення бактерій |
|
|
|
|
12 |
|
Процеси
життєдіяльності бактерій |
|
|
|
|
13 |
|
Одноклітинні організми (на прикладі хламідомонади,
представників діатомових водоростей, евглени, амеби, інфузорії) |
|
|
|
|
14 |
|
Приклади представників одноклітинних Лабораторні дослідження Спостереження інфузорій. |
|
|
|
|
15 |
|
Середовища
існування одноклітинних організмів, їхні
процеси життєдіяльності, особливості будови, роль у природі та житті
людини. Паразитичні
одноклітинні організми. Міні проекти |
|
|
|
|
16 |
|
Колоніальні
організми, перехід до багатоклітинності (губки, ульва). |
|
|
|
|
|
|
Тематична № 2 |
|
|
|
|
|
Тема 3. Рослини 25 години |
|||||
17 |
|
Рослина – живий організм. Життєдіяльність
рослин |
|
|
|
|
18 |
|
Фотосинтез як
характерна особливість рослин. |
|
|
|
|
19 |
|
Ріст та розвиток рослин |
|
|
|
|
20 |
|
Органи рослин |
|
|
|
|
21 |
|
Дослідницький
практикум Дослідження
процесу росту вегетативних органів |
|
|
|
|
22 |
|
Будова рослини.
Тканини рослин |
|
|
|
|
23 |
|
Корінь: будова
та основні функції Лабораторне дослідження:будова кореня |
|
|
|
|
24 |
|
Пагін: будова
та основні функції |
|
|
|
|
25 |
|
Дослідницький практикум Транспорт речовин по рослині |
|
|
|
|
26 |
|
Лабораторне дослідження будови бруньки |
|
|
|
|
27 |
|
Дослідницький практикум Спостереження за розвитком пагона
з бруньки |
|
|
|
|
28 |
|
Лабораторне дослідження будови пагону; |
|
|
|
|
29 |
|
Різноманітність і видозміни вегетативних органів Лабораторні дослідження будови
цибулини |
|
|
|
|
30 |
|
Лист – будова
та функції |
|
|
|
|
31 |
|
Лабораторне дослідження будови листка рослини |
|
|
|
|
32 |
|
Узагальнення |
|
|
|
|
|
|
Тематична №3 |
|
|
|
|
|
|
Резервна година |
|
|
|
|
33 |
|
Вегетативне розмноження рослин
|
|
|
|
|
34 |
|
Дослідницький
практикум Вегетативне розмноження рослин |
|
|
|
|
35 |
|
Квітка. |
|
|
|
|
36 |
|
Лабораторні
дослідження будови
квітки |
|
|
|
|
37 |
|
Суцвіття. |
|
|
|
|
38 |
|
Запилення. |
|
|
|
|
39 |
|
Запліднення. |
|
|
|
|
40 |
|
Насінина. Лабораторні
дослідження будови насінини |
|
|
|
|
41 |
|
Дослідницький практикум Дослідження умов проростання
насінин |
|
|
|
|
42 |
|
Плід Лабораторні дослідження будови
плода |
|
|
|
|
43 |
|
Способи
поширення плодів та насіння Міні-проект |
|
|
|
|
|
|
Тематична №4 |
|
|
|
|
|
|
Тема 4.
Різноманітність рослин 16 годин |
||||
44 |
|
Способи
класифікації рослин (за середовищем
існування, будовою, розмноженням, тощо). |
|
|
|
|
45 |
|
Водорості (зелені, бурі, червоні). |
|
|
|
|
46 |
|
Лабораторні
дослідження:будови
зелених нитчастих водоростей; |
|
|
|
|
47 |
|
Мохи. Лабораторні
дослідження будови
мохів |
|
|
|
|
48 |
|
Хвощі , плауни. |
|
|
|
|
49 |
|
Папороті, Лабораторні
дослідження: будови
папоротей |
|
|
|
|
50 |
|
Голонасінні. |
|
|
|
|
51 |
|
Лабораторні
дослідження: будови пагонів і шишок хвойних рослин. |
|
|
|
|
52 |
|
Покритонасінні (Квіткові). |
|
|
|
|
53 |
|
Практичні роботи 3. Порівняння будови мохів, папоротей та
покритонасінних (квіткових) рослин. |
Пр№3 |
|
|
|
|
|
Тематична №5 |
|
|
|
|
54 |
|
Екологічні групи рослин
(за відношенням до світла, води, температури). Життєві форми рослин. |
|
|
|
|
55 |
|
Практичні роботи 4. Вибір видів
кімнатних рослин для вирощування в певних умовах. |
Пр№4 |
|
|
|
56 |
|
Рослинні угруповання |
|
|
|
|
57 |
|
Значення рослин
для існування життя на планеті Земля. |
|
|
|
|
58 |
|
Значення рослин для людини Міні -
проект |
|
|
|
|
59 |
|
Контрольна робота №2 |
КР№2 |
|
|
|
|
|
Тематична № 4 |
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Гриби. 8
годин |
|
|
|
|
60 |
|
Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів: грибна клітина,
грибниця, плодове тіло. |
|
|
|
|
61 |
|
Розмноження та поширення грибів Лабораторні дослідженєня будови шапинкових грибів |
|
|
|
|
62 |
|
Групи грибів: симбіотичні — мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники;
Практична робота:5. Розпізнавання їстівних та отруйних
грибів своєї місцевості |
ПР №5 |
|
|
|
63 |
|
Групи грибів:
сапротрофні — цвільові гриби, дріжджі; паразитичні (на прикладі трутовиків і
збудників мікозів людини). |
|
|
|
|
64 |
|
Лишайники |
|
|
|
|
65 |
|
Значення грибів у природі та житті людини. Міні-проект |
|
|
|
|
66 |
|
Узагальнення знань |
|
|
|
|
|
|
Тематична № 5 |
|
|
|
|
67 |
|
Узагальнення Будова та
життдіяльність організмів |
|
|
|
|
68 |
|
Резервні години |
|
|
|
|
69 |
|
Резервні години |
|
|
|
|
70 |
|
Резервні години |
|
|
|
Коментарі
Дописати коментар